Vi fick en pratstund med Björn Olofsson, som är Sverige VD i den expansiva verksamheten som berättar om Sofigates tillväxtresa och hur han arbetat med Protosell under åren.
Numera bygger kunden sin bil på nätet och då flyttas Volvofinans erbjudanden dithän. Vi vill hjälpa återförsäljaren att exponera ett riktigt bra erbjudande för kunden. Hur skarpt ett bilägande faktiskt kan vara. Läs om hur Protosell löste utmaningen och vad resultatet blev.
Vår utmaning har varit att göra vår säljorganisation så effektiv som möjligt. Det är en utmaning att sitta och kallringa, det kräver ett fokus och är en helt annan profession än utesälj. Läs nedan om hur vi löste utmaningen.
DibHotel är i en expansiv fas, vars utmaning har varit att de själva inte har haft tiden eller de interna resurserna som krävts för att boka in nykundsmöten i den takt de själva önskat. Läs om hur vi hjälpte Dib Hotels.
Koncernen har vuxit och har 12 destinationer som alla är egna varumärken, och där huvudkontoret ligger mitt på avenyn i Göteborg och fyller tre hela våningsplan. Det innebär att man numera blivit ett storbolag med sina 1500 personer. Det går snabbt när man har roligt!
Flexibiliteten och att se möjligheter istället för utmaningar är skillnaden Intersolia står för.