Att koppla ihop säljare med sina drömkunder är något vi älskar. VD Karolina Brorsson berättar om hur vi på Protosell arbetar med att skapa fantastiska kundresor.
Karolina Brorsson är VD & partner i Protosell, flerfaldig Gasell-företagare och är starkt engagerad i frågor kring framtidens försäljning och entreprenörskap. Karolina är också medlem i fullmäktige i Sydsvenska Industri- och Handelskammaren samt medlem i European Parliament of Enterprises.
Vår nisch inom operationell resursförstärkning och optimering inom både försäljning, marknadsföring och utbildningar, har under året utvecklats. Detta genom att vi bygger upp både team och exekveringsplaner för att hjälpa företag att komma i kontakt med köpare som har ett reellt behov av företagets tjänster eller produkter. Redan tidigt i Protosells resa riktade vi in oss på branscher som hade ett tydligt behov av mänskliga bärare av varumärkets värden. Typiskt för just detta är företag som säljer på förtroende och har komplexa produkter eller tjänster, så som advokater, revisionsföretag, it-företag, industriföretag, banker, fordonsindustrin, mötesindustrin och kreativa branscher. Och såklart även statliga verksamheter och andra organisationer.
Karolina Brorsson
VD Protosell AB