Trippus och Protosell

” Protosell har bokat väldigt bra möten åt oss, vi har fått träffa rätt personer på rätt bolag. Vi uppskattar även själva processen och kommunikationen. ” – Mats Nyberg, CEO.

Om Trippus

Trippus är ett komplett verktyg för att hantera event, konferenser, möten och kurser. Genom smidig administration får du full kontroll och skapar engagemang – före, under och efter dina tillställningar. Från snyggt utformad inbjudan, anmälan och eventhemsida till mobil på plats information och interaktioner. Vi hjälper dig skapa smidiga event.

Trippus

Vad föranledde samarbetet med oss?

Vår utmaning har varit att göra vår säljorganisation så effektiv som möjligt. Det är en utmaning att sitta och kallringa, det kräver ett fokus och är en helt annan profession än utesälj. Därför kände vi att det är bättre att anlita de som är proffs på att boka möten och låta våra säljare fokusera på de faktiska mötena med våra potentiella kunder.

Har ni några resultat att dela med er av?

Våra säljprocesser har blivit kortare och vi har fått genomföra möten med beslutsfattare som vi verkligen har velat träffa. Vi är riktigt nöjda och jag har redan rekommenderat Protosell vidare

Vad har samarbetet gett er?

Protosell har bokat väldigt bra möten åt oss, vi har fått träffa rätt personer på rätt bolag. Vi uppskattar även själva processen och kommunikationen. Den är digitaliserad och Protosells Sales Development Representatives bokar in mötena i våra kalendrar och vi kan ta del av all kommunikation i kundportalen. Det gör att kommunikationen upplevs som intern fast den är extern och våra egna säljare har kunnat gå på våra kundmöten, välinformerade och redo.

Rulla till toppen