Mötesbokning i världsklass

För många av oss är det personliga mötet avgörande för att ta nästa steg i affärsrelationen, och hos oss får du din egen personliga koordinator som levererar marknadens bästa mötesbokning.
Jag vill ha möten i kalendern kommande månad

Marknadens bästa mötesbokning

Hos oss får du tillgång till välkvalificerade säljare, som har dokumenterat god försäljningserfarenhet. Inom ett antal branscher har vi specialistteam som kan förse er med kvalificerade inbokade kundbesök, med hög precision.

När kunderna är lyckliga mår vi som bäst

Vi lämnar aldrig kundens sida; 84 % av våra kunder har vi fortfarande en aktiv relation med efter fem år. Det talar för att vi har marknadens nöjdaste kunder inom mötesbokning.

Vi låter det digitala och analoga samspela

Vi vet att de båda världarna av digitala och analoga interaktioner behöver samspela för att skapa en fantastisk kundupplevelse.

Så skapar vi drömmöten

I det personliga mötet startar och utvecklas försäljningsrelationen. För verksamheter som arbetar med relationsförsäljning är det personliga mötet avgörande för att komma vidare i kundresan. Med hjälp av vårt professionella telemarketing team, får ni inbokade möten med era drömkunder och strategiska befattningshavare. Våra tjänster hjälper er att bygga en starkare säljkultur, och optimera era säljares tid ute hos kund.


GDPR anpassa din kunddatabas

Vi för dialog med dina kunder och presumtiva kunder och verifierar samtycke till kommunikation
fr90/kr per komplett analys
  •  gör din data GDPR anpassad
  •  hitta dina nya leads
  • bygg mer personaliserad kommunikation
Läs mer

Marketing automation

Personalisera din kommunikation beroende på vart kunden är i sin köpresa
fr.5/tkr per mån
  •  en omfattande audit (vi inventerar hela er Tech-miljö, undersöker och analyserar inbound- och outbound-processer
  •  ni får en erfaren digital strateg som leder arbetet
  • en utömmande och precis analys på nuläge och åtgärdsförslag
Läs mer

Utbilda era säljare

Regelbunden säljutbildning skapar 50% högre försäljning per anställd
fr.6/tkr pr deltagare
  • få högre effektivitet & mer motiverade medarbetare
  • få uppdaterad kunskap inom respektive expertområde
  •  kom in i 2018 med ny energi och full motivation
Läs mer

Vad säger våra kunder?

Lyssna inte bara på oss, läs även vad våra kunder säger

“To stay relevant to our clients and increase effectiveness and efficiency, we are currently piloting Act-On as one of the leading marketing automation systems. Together with ProToSell we are working to enhance our client’s experience by a mix of outbound and inbound marketing. And, since marketing and sales are becoming more and more intertwined, it is important for us to work as one team and further develop our work with lead management and ensure that we act and react on our clients’ needs to best support them on their internationalization journeys, whether it is foreign investors investing and expanding in Sweden or companies in Sweden growing their international revenue.”

Anna Clarin

Digital Marketing Manager, Business Sweden

“ProToSells arbete har gjort att vi nått ut till våra drömkunder, och där fokus legat på att ge kunderna en vippad känsla, med exklusiv förhandsinformation om eventet.”

Natalie Ibron

Projektledare på marknadsavdelningen, Autoropa

“Vi har jobbat tillsammans ProToSell under lång tid. ProToSell har god kunskap och förståelse för våra kunder och vårt utbud. Sedan gillar jag att ProToSell har tydliga processer och bra verktyg där vi kan följa hur arbetet går i realtid.”

Annika Ferlin

Partner Marketing, Microsoft

Frequently Asked Questions

Är ProToSell GDPR anpassade?

GDPR är prioriterat hos oss och som medlemmar i branschorganisationen SWEDMA följer vi deras direktiv. Vi ser löpande till att ha uppdaterad information om de senaste direktiven som rör främst företagsförsäljning.

Vilka produkt- och tjänsteområden kan ProToSell?

ProToSell har ett skickligt team om 50 medarbetare, med specialistkompetens inom flera områden såsom revisionsföretag, advokatbyråer, ERP, hotell-& konferens, Automotive, IT-företag samt tillverkande industri.

Hur lång tid tar det för er att komma igång?

Normalt 2-4 veckor. Vi skapar ett koncept och skall tillsätta personer med lämplig profil och kunskap för att utföra arbetet åt er.

Hur ser sammansättningen av ProToSells team ut?

ProToSell har en erfaren leveransorganisation som består av konsulter, projektledare och koordinatorer med fokus på innesälj, marknadsstrategi, marketing automation, kursledare inom försäljning och prospektering mm.

Ska jag bygga ett team internt eller ta hjälp av konsultbolag?

Det behöver inte finnas någon motsättning mellan att bygga kunskap internt och ta extern hjälp. Vår roll är ofta att facilitera kunskapsbyggnad inom er organisation, och kan bidra med både kompetens och mantimmar för att ni så snabbt som möjligt skall få resultat. Den största kostnaden för företag ligger oftast i det man inte gör.

Var inte blyg

Vi ser fram emot att snacka accelererad försäljning

Hör av dig idag
LÖGNERNA DITT SÄLJTEAM ANVÄNDER OM SIN SÄLJTAKT

LÖGNERNA DITT SÄLJTEAM ANVÄNDER OM SIN SÄLJTAKT

I detta inlägg avslöjar vi lögnerna som ditt säljteam använder om sin säljtakt och vad du kan göra åt det, färsk data om B2B-säljarens död, och hur säljare kan få ut så mycket värde som möjligt från socialt säljande.  Hur ser rätt säljtakt ut, och hur kan företag...
Forna ärkekonkurrenterna satsar i ProToSell för att hjälpa företag att accelerera försäljningen

Forna ärkekonkurrenterna satsar i ProToSell för att hjälpa företag att accelerera försäljningen

Protosell bygger vidare på sitt dream-team med rekryteringen av den välrenommerade experten inom outbound, inbound marketing och social selling, Alice Orbelin, tidigare VD på ProToSells ärke-konkurrent. Förstärkningen blir ytterligare en pusselbit på plats i arbetet att hjälpa ProToSells kunder till större framgångar inom såväl digital marknadsföring som personlig försäljning. Alice leder också den nya satsningen på etablering i Göteborg.