På ProToSell älskar vi att prata om hur DU kan kapitalisera på dina styrkor för att sälja mer BÅDE i den analoga och digitala världen! Detta och mycket mer kommer vi att prata om på #GbgTechWeek som äger rum den 1-7 maj i underbara Göteborg. ProToSell står på scenen den 3 maj 17.30.

Analogt och digitalt i skön harmoni

Jag, Karolina Wallin Brorsson, kommer att tillsammans med vår Marketing Automation-expert Anthony Seymour berätta hur Du som bäst navigerar i det nya (och spännande) landskapet för sälj och marknadsföring – en värld där artificiell intelligens, Smart Data och avancerade algoritmer alltmer påverkar oss konsumenter. En värld där vi samtidigt behöver arbeta med äkthet och personlighet för att på riktigt vinna kundernas hjärtan. En härlig utmaning och balansgång mellan det digitaliserade och det analoga:. För glöm inte bort att vara personlig med din kund och SE hen på riktigt!

Vassego – Ett värdefullt paket på scenen

ProToSell är inbjudna att tala tillsammans med grundaren av Nelly.com, Jarno Vanhatapio. Den tidigare Nelly-grundaren Jarno kommer att berätta om hur han har lyckats driva upp sitt senaste e-handelsbolag, modesajten NA-KD i rekordfart. Karolina kommer att tala om hur digitala och analoga tekniker tillsammans attraherar kunder online och offline och Anthony lägger ut kartan för hur man bäst använder Marketing Automation för att öka försäljningen.

Föreläsningen arrangeras av ALMI, Grant Thornton och Women In Tech. Nätverket Women in Tech handlar om att inspirera, utbilda och uppmuntra kvinnor till att välja Tech branschen. Syftet är att få in fler kvinnor i en idag mansdominerad bransch. Det finns även en tydlig ambition om att lyfta fram kvinnliga förebilder och att öppna dörrar till nya nätverk.

För mer information om #GbgTechWeek.

Anmälan här.

Plats
Grant Thornton, Östra Hamngatan 26, Göteborg

Datum & tid
Ons 03 maj, kl 17.30–20.30
Sista anmälningsdag den 28 april 2017

Läs även vår rapport 3 hacks för din digitala resa 2017